Gaticornios

domingo, 14 de julio de 2013

Stranger.

His eyes were blue like divinity, radiating mystery. 
You´d never guess he´s the enemy at first glance.
We shared some dreams, and some chemistry. So hypnotized by the energy.
Next thing, back to reality. Thoughts of you.
Baby can you speed it up, speed it up, speed it up, speed it up, speed it up?
Cause dreams are not a reality. So appear in my life like you do in dreams. Speed it up, speed it up, speed it up.

I´m in, I´m in, I´m in, danger of danger. I´m in, I´m in, I´m in love with a stranger. Who are you? Who are you?
Cause your love is tantalizing, well you´ve got me fantasizing.
And I´m in, I´m in, I´m, I´m in danger. I´m in love with a stranger. I´m love with a stranger. Who are you?

There´s got to be more to love than, falling into my dreams. Go ahead, lead me to destruction, like last time. Sitting in silence we are through. He gave it up, now who are you? He´ll leave my dreams for reality, like last time.


I´m in, I´m in, I´m in, danger of danger. I´m in, I´m in, I´m in love with a stranger. Who are you? Who are you?
Cause your love is tantalizing, well you´ve got me fantasizing.
And I´m in, I´m in, I´m, I´m in danger. I´m in love with a stranger. I´m love with a stranger. Who are you? Who are you boy?

-----------------------------------------------------------------
Versión re-escrita de Stranger de Drew Chadwick.


8 comentarios:

Daniela:Free Girl♥ dijo...

Awwwwwwww *-----*★
La cancion que me recomendaste ayer :D
Supergenial, la verdad^^
P.D: Ya comenteee tu entrada anterioooor (:

Ximena dijo...

Que linda letra me encanta! te sigo enseguida un kiss, espero te pases por mi blog si te gusta +

Pao D. C dijo...

Seh <3 xD
¡Gracias!
-Pao
Pd: Ya te respondí ;)

Pao D. C dijo...

¡Muchas gracias! Ya me pasaré :D
-Pao

Egnia dijo...

Jajajajaja Que gracia, empecé a leer y me pregunto a mi misma "esto es inglés, ¿no? Seguí leyendo y me dije "creo que es una canción, me suena de algo" seguí bajando y leí que era la de Drew!!! Y yooo "que tonta Egnia! Pues clarooo que te suenaa!!" jajajaja Me encanta jeje Muchos MuakiSs.. xD

Pao D. C dijo...

Jajaja, ya te imagino xDDD ¡Gracias!
-Pao

Lia A.G. dijo...

*-*♥

Pao D. C dijo...

*w*
-Pao